Monika Czaplicka

Monika Czaplicka

Wobuzz

Socjolożka zajmująca się marketingiem w mediach społecznościowych. Jest autorką książek „Uwiedź klienta” i „Zarządzanie kryzysem w social media” oraz jedną ze współautorek II tomu „Biblii e-biznesu”. Szefowa agencji social media Wobuzz. Uczestniczka wielu konferencji o marketingu w sieci w Polsce i zagranicą. Była wykładowczynią studiów podyplomowych na Politechnice Białostockiej, a obecnie wykłada na AGH w Krakowie. Jest autorką raportów socjologicznych, m.in. o hejcie w sieci, employer brandingu i obsłudze klienta. Jej specjalnością są kryzysy (prowadzi fanpage „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”), hejt oraz inne negatywne zjawiska dotykające marek w social mediach. Mentorka startupów.

Komunikacja kryzysowa marki pracodawcy: jak się przygotować i jak reagować?

12:00 -

Komunikacja kryzysowa marki pracodawcy...

Polityka prywatności
© Siła Doceniania 2023