
Anna Macnar
CEO w HRM Institute; strateżka marki pracodawcy, doświadczona ekspertka i wizjonerka w obszarze employer brandingu, kultury organizacyjnej, employee advocacy i marketingu HR. Wierzy, że marka pracodawcy jest ściśle powiązana z marką całej organizacji i z markami produktowymi. Współpracuje z liderami organizacji w zakresie strategicznego zarządzania markami. Konsultantka, trenerka i wykładowca m.in. na AGH i SGH. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR, storytellingu w eb, zarządzania między pokoleniami. Autorka ważnych ogólnopolskich badań, w tym: Employer branding w Polsce, Siła doceniania, Wymarzony pracodawca dla profesjonalisty, Sens w pracy czy Krajobraz radości w pracy. Organizatorka konferencji, w tym EB Summit, szkoleń i warsztatów z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy. Pomysłodawczyni i przewodnicząca jury prestiżowego konkursu Employer Branding Excellance Awards.